سالهاست دارم به نوشتن یک کتاب با موضوع  "چرا مشتری ها ما رو ترک میکنند؟ " فکر میکنم

اما هر نوبت به هردلیلی این کار رو به تعویق انداختم 

الان که سایت بیزینس پلاس رو راه اندازی کردم میتونم تجربیات روز مره خودم رو برای دلایلی که مشتریان ما رو ترک میکنند در قالب مقالات متعدد و پشت سرهم با شما درمیون بزارم 

قرار بوده که این کتاب بشه تجمیعی از تجربیات روز مره من از خریدهای خودم و اطرافیانم، تجربیاتی که در طول روزبه اونها بر میخورم

مسائلی که در کسب و کارهایی که بعنوان مشاور باهاشون در ارتباطم بر میخوریم و راهکارهایی که برای حل کردن اونها استفاده میکنیم 

پس از امروز شروع میکنم به نوشتن 

تو هر موقعیتی که میتونم دست به قلم بشم و بنویسم 

 شاید روی نوت بوک یا روی گوشی موبایل در هر شرایطی سعی میکنم بنویسم و اطلاعات و تجربیاتی که بدست میارم رو با شما  در میون بزارم

درسته که مشتری رفتار عجیب غریبی داره در بسیار از مواقع اما واقعیت اینه که خیلی وقتها ما خودمون هستیم که کاری میکنیم که مشتری ما رو ترک کنه 

رفتارهای پرسنل فروشمون رفتارهای خودمون، رفتارهای چرخه ارزش آفرینی ما برای مشتری 

یادمون باشه ما برای اینکه یه مشتری رو به محیط کار و کسبمون برسونیم هزینه های زیادی متحمل میشیم و اگر نتونیم اون رو به خوبی تطمیع کنیم ونگهداری کنیم تمام این هزینه ها رو از دست میدیم.